رژیم غذاییسبک زندگی

رژیم لاغری یک ماهه : کاهش 5 کیلوگرم در ماه بدون عوارض و کاملا سالم

معرفی یک برنامه ساده کاهش وزن ، با دستورالعمل ها ، میان وعده های سالم و راهنمایی های متخصصین ، برای کاهش وزن و چربی در 30 روز.
اکثر رژیم ها با عنوان رژیم لاغری یک ماه ، ناسالم هستند و گرسنگی زیادی را به شما تحمیل می کنند. اما این بار ما با یک رژیم غذایی سالم و پرانرژی به شما کمک می کنیم تا در 30 روز 5 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهید.
این رژیم لاغری یک ماهه ، یک رژیم 1300 کالری در روز است، بعد از یک هفته باید شروع به ورزش کنید و 21 روز بعدی را با ترکیب ورزش و رژیم ادامه دهید.


قوانین طلایی رژیم لاغری یک ماهه

  1.  استفاده از میوه جات و سبزیجات تازه در هر فصلی از سال که هستید. نوع این میوه جات و سبزیجات فرقی نمی کند. مصرف این مواد به شما انرژی می دهد و از متابولیسم بدن محافظت می کند.
  2.  از نوشیدنی های بدون کالری در طول رژیم استفاده کنید تا علاوه بر حفظ آب بدن ، مصرف کالری های اضافه را کنترل کنید.
  3.  در ظرفی با اندازه استاندارد غذا بخورید. بشقاب های بزرگ میزان واقعی غذا را به شما نشان نمی دهد و ظروف کوچک شما را دچار عذاب وجدان می کند.

حالا وقت این رسیده که برای برای این رژیم لاغری یک ماهه وعده های غذایی را تنظیم کنیم.

صبحانه

مقدار صبحانه شما باید در حدود 400 کالری باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن قوانین طلایی گفته شده تا سقف 400 کالری از غذاهایی که دوست دارید و برای شما مفید است، استفاده کنید. در اینجا ما برای شما چند پیشنهاد داریم :

  • 391 کالری: املت با یک عدد تخم مرغ یا دو عدد سفیده تخم مرغ + کمی اسفناج + گوجه + 2 تکه نان تست
  • 409 کالری: 2 عدد وافل + دو قاشق ماست بدون چربی + 4/1 قاشق چای خوری بادام  و چند عدد توت فرنگی
  • 410 کالری: آب ، جو ، موز ،دانه های آفتابگردان ،عسل

شما می توانید از هزاران ترکیب مناسب برای صبحانه استفاده کنید که علاوه بر احساس سیری ، برای وعده صبحانه هم مفید باشد.

این رژیم لاغری یک ماهه ، یک رژیم 1300 کالری در روز است، بعد از یک هفته باید شروع به ورزش کنید و 21 روز بعدی را با ترکیب ورزش و رژیم ادامه دهید.

ناهار و شام

برای وعده ناهار و شام می توانید از 400 کالری بهره مند شوید. 400 کالری برای ناهار و 400 کالری برای شام.ترکیب موادی که استفاده می کنید باز هم آزاد است و با توجه به میل و سلیقه خود باید انتخاب کنید، اما در نظر داشته باشید در طول رژیم تمام مواد مغذی مناسب به بدن شما برسد و قوانین طلایی رژیم لاغری یک ماهه را رعایت کنید. غذاهای کبابی و بخارپز همیشه بهترین گزینه برای رژیم های لاغری هستند، اگر طعم این نوع غذا ها را دوست دارید ، می توانید غذاهای خود را به این روش بپزد.

سبزیجات به دلیل کم کالری بودن می توانند ترکیب ایده آلی در کنار ناهار و شام شما باشند و به سیری شما کمک کنند. بهترین نان رژیمی ، نان های تست و سنگک هستند زیرا با توجه به سبوس موجود در آنها، میزان فیبر بالایی دارند و شما را مدت زیادی سیر نگه می دارند.

میان وعده ها

شما به میزان 100 کالری در روز می توانید از میان وعده ها استفاده کنید. می توانید از انواع میوه ها و سبزیجات و یا هر ماده دلخواه دیگر استفاده کنید. مقاله رژیم لاغری: استراتژی های محبوب در کاهش وزن کدام است؟ را مطالعه کنید تا با شناخت استراتژی های محبوب بتوانید نوع و میزان مواد غذایی رژیم را بهتر تنظیم کنید.

از روز 8 رژیم لاغری یک ماهه ، باید تمرینات ورزشی را به رژیم خود اضافه کنید. هر چه میزان ورزش بیشتر باشد، نتیجه ی رژیم امیدوار کننده است. اگر ورزشکار حرفه ای نیستید از ورزش های سبک مانند پیاده روی شروع کنید و رفته رفته زمان آن را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا