سبک زندگیمد و زیبایی

هزینه لیفت مژه ؛ نحوه انجام و عوارض لیفت

آرایش جذاب و شیک نیازمند چشمانی درخشان و نگاهی گیرا می باشد که این امر وابسته به مژه هایی پر و درخشان است. در گذشته برای این امر از اکستنشن مژه استفاده می شد اما در حال حاضر روش هایی نوین جایگزین این روش شده است از جمله مهمترین آنها می توانیم به لیفت مژه ها اشاره کنیم که موجب می شود مژه هایی ضخیم تر و با حالت زیبا داشته باشید. با ما همراه شوید تا اطلاعاتی دقیق از لیفت مژه به دست آورید.


لیفت مژه چیست ؟

عکس لیفت مژه

لیفت مژه یکی از تکنیک های زیبایی است که وظیفه حالت دادن و فر کردن مژه ها را بر عهده دارد، این روش علاوه بر زیبایی و طبیعی مژه ها نقش درمانی نیز خواهد داشت. در این روش از محصولات طبیعی و قابل نفوذ برای تقویت مژه ها استفاده می شود تا مژه هایی ضخیم تر، محکم تر و خمیده تر داشته باشید.

قیمت لیفت مژه

لیفت مژه باید تحت نظارت آرایشگاه و فرد متخصص صورت گیرد تا نتیجه ای دلخواه از آن بگیرید. لیفت وابسته به شخص و مواد بکار برده شده از 2 هفته تا 3 ماه دوام دارد. هزینه انجام این روش زیبایی وابسته به مواد بکار برده شده، آرایشگاه و منطقه ای که آرایشگاه در آن قرار دارد می تواند قیمت های مختلفی را شامل شود که هزینه ی آن بین 150 تا 500 هزار تومن متغیر است.

انجام لیفت مژه به سبب حساس بودن دوره بارداری برای مادر و نوزاد توصیه نمی شود همچنین بهتر است انجام این روش را به دورانی غیر از شیردهی موکول کنید.

لیفت مژه چگونه انجام می شود؟

مراحل انجام این کار به این ترتیب است:

  • پاکسازی کامل مژه ها از هر گونه آلودگی و چربی که توسط محلول پروتئین انجام می گیرد.
  • افزایش طول و خمیده کردن مژه ها توسط سرم لیفت
  • پر کردن ساقه مژه با کراتین
  • رنگ آمیزی مژه ها با رنگدانه های مخصوص
  • فیکس و تقویت مژه ها با استفاده از سرم مخصوص ویتامینه

عوارض لیفت مژه چیست؟

مدل لیفت مژه

از آنجایی که برای انجام این روش از مواد شیمیایی استفاده نمی شود، عوارض خطرناکی را در پی نخواهد داشت و چسب به کار برده شده در آن برای بالا بردن مژه ها موقتی است و آسیبی به مژه ها وارد نمی کند. اما به یاد داشته باشید تجربه و مهارت کافی تکنسین تاثیر مستقیمی در نتیجه ی درمانی دارد همچنین رعایت بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا عدم رعایت بهداشت می تواند عفونت چشمی و گل مژه را به همراه داشته باشد.

چه کسانی می توانند از این روش استفاده کنند؟

همه افراد می توانند از این روش زیبایی استفاده کنند، اما انجام لیفت مژه را به افرادی با مژه های کم پشت و بی حالت توصیه می کنیم زیرا می توانند به حجم و ضخامت مژه های خود بیفزایند. همچنین انجام این روش همانند ریمل عمل نموده از همین روی انجام آن را به افرادی که چشمانی حساس داشته و یا خواهان تغییری نسبتاً طولانی در ظاهر صورت خود هستند، پیشنهاد می کنیم. اما انجام لیفت به سبب حساس بودن دوره بارداری برای مادر و نوزاد توصیه نمی شود همچنین بهتر است انجام این روش را به دورانی غیر از شیردهی موکول کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا