سبک زندگیمد و زیبایی

همه چیز در مورد بوتاکس صورت: بازگشت جوانی و زیبایی چهره با تزریق بوتاکس

اگر به حرکت ماهیچه های صورت توجه کنید متوجه خواهید شد که هنگام لبخند زدن؛ سیگار کشیدن و …خطوطی روی صورت ایجاد می شوند که ظاهر زیبایی ندارد و می تواند تاثیر منفی روی زیبایی صورت داشته باشند همچنین مواجهه با نشانه های پیری اجتناب ناپذیر است اما می توان با تزریق بوتاکس صورت عوارض افزایش سن را به حداقل برسانید.


بوتاکس صورت چیست ؟

بوتاکس یا سم بوتولینوم باکتری است با انسداد موقت تکانه های عصبی به ماهیچه های تزریق شده آن ها را بی حرکت می کند به این ترتیب با عدم فعالیت ماهیچه ها چین و چروک های صورت بهبود یافته و از بین می روند. پرطرفدار ترین نقطه بدن که در آن از بوتاکس استفاده می کنند ناحیه ی صورت است.

نواحی مناسب تزریق بوتاکس صورت

شایع ترین نقطه بدن برای تزریق بوتاکس صورت است و برخی از قسمت های صورت بهترین کاندید برای تزریق بوتاکس می باشند زیرا که آن ها بیشتر از سایر نقاط دچار چین و چروک می شوند. از بخش هایی از صورت که نیاز به تزریق بوتاکس دارند می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

قسمت فوقانی صورت

  • بین ابروها
  • خطوط پیشانی
  • بالای بینی

چشم ها

  • چروک اطراف چشم
  • زیر چشم

اطراف دهان

نواحی صورت برای تزریق بوتاکس

خطوط بین ابرو

این خطوط بین دو ابرو و در گذر زمان ایجاد شده است که می تواند ظاهری خسته و عصبانی به فرد ببخشد، شما می توانید با تزریق بوتاکس در این نقاط خطوط ایجاد شده را به طور کامل از بین ببرید.همچنین اگر این خطوط عمیق هستند با نظر پزشک می توان با ترکیب بوتاکس و پرکننده صورت آن را درمان نمود.

خطوط پیشانی

خطوط پیشانی  به خطوط تعجب یا اخم معروف هستند. عامل این خطوط را می توان پیری، تابش نور آفتاب و سیگار کشیدن معرفی نمود. این خطوط با بالا دادن ابرو ها بیشتر مشخص می شوند. بهترین راهکار درمان این خطوط استفاده از تزریق بوتاکس است که در برخی موارد بطور کامل خطوط را برطرف نموده و در برخی دیگر از موارد نیاز به ترکیب با پرکننده های صورت دارد.

شایع ترین نقطه بدن برای تزریق بوتاکس صورت است و برخی از قسمت های صورت بهترین کاندید برای تزریق بوتاکس می باشند زیرا که آن ها بیشتر از سایر نقاط دچار چین و چروک می شوند.

بالای بینی

این خطوط معمولا زمانی که چیزی را می بوید، نمایان می شوند. تزریق بوتاکس می تواند این مشکل را برطرف نماید اما مهارت پزشک در این امر بسیار تاثیر گذار است زیرا اگر به درستی تزریق نگردد می تواند بر روی خنده شما تاثیر گذار باشد.

چروک اطراف چشم

بوتاکس اطراف چشم

چروک اطراف چشم تاثیر زیادی بر روی زیبایی صورت دارد از همین روی شما می توانید با تزریق بوتاکس به درمان و از بین بردن این خطوط بپردازید. این تزریق می تواند خطوط ابرو را بالا برده و شما را زیباتر نشان دهد اما نیاز به یک پزشک متخصص و مجرب در این زمینه می باشد.

زیر چشم

خطوط زیر چشم به دلیل خندیدن های عمیق و بالا رفتن سن ایجاد می شوند. از بین بردن این خطوط سطحی از طریق تزریق بوتاکس انجام می شود و در اغلب موارد مفید خواهد بود.

خط خنده

خطوط ظریف اطراف لب ها با افزایش سن افزایش می یابند. بوتاکس حرکت ماهیچه های اطراف لب را کاهش داده و از این طریق علاوه بر کاهش خطوط، گوشه های لب بالاتر رفته و ظاهری زیبا به فرد می بخشد. تزریق بوتاکس موثر ترین روش در از بین بردن خطوط لب معرفی شده است.

گردن

در افرادی که عضله پلاتیسما در ناحیه ی گردن قوی تر است، با افزایش سن خطوط عمودی بر روی پوست گردن ظاهر می شود که تاثیر منفی در زیبایی ایجاد می کنند این خطوط را می توان با تزریق بوتاکس به طور کامل از بین برد. اما در صورتی که تزریق به درستی انجام نگیرد می تواند موجب خشن شدن صدا یا مشکل موقتی در بلع گردد.

زاویه فک

معمولا جویدن زیاد موجب بزرگ شدن صورت و مربعی دیده شدن آن میگردد که این امر برای بسیاری از افراد به خصوص زنان ناخوشایند خواهد بود. تزریق ژل روی چانه برای زاویه دار کردن، اصلاح و یا تغییر در ناحیه ی چانه انجام می گیرد که باعث فرم دهی و زیباتر شدن آن می گردد. استفاده از ژل های پر کننده صورت همراه بوتاکس به نتیجه ی بهتر می انجامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا