روابط عمومیموفقیت

چطور بفهمیم یک دختر به ما عشق پنهانی دارد؟ (19 نشانه کراش)

خواندن زنان میتواند سخت باشد، به همین دلیل گاهی فهمیدن اینکه یک دختر به شما علاقه دارد یا نه می تواند گیج کننده باشد. با اینکه هر دختری متفاوت است اما نشانه هایی وجود دارد که می توان با کمک آنها فهمید که آیا یک دختر به شما علاقه دارد یا نه . برخی از این نشانه ها می توانند عمدی باشند ( برای نشان دادن علاقه خود) و برخی غیر عمدی هستند . در این مقاله با ما همراه باشید تا با 19 نشانه کراش داشتن دختران آشنا شوید.

1- بیشتر اوقات به شما نگاه می کند

آیا او به شما خیره می شود و حتی زمانی که شما مشغول کار هستید و هیچ توجهی به او نمی کنید، لبخند می زند؟ اینها نشانه های ظریفی هستند که نشان دهنده علاقه او به شماست. تماس چشمی نشان می دهد که یک فرد چقدر به شما علاقه دارد یا جذب شما می شود.

مطالعه بیشتر : آیا پارتنرتان شما را دوست دارد ؟

2- نگران شما می شود

زنی که شما را دوست دارد در صورتی که شما به دردسر بیفتد نگرانتان می شود. در این شرایط او پیش قدم می شود و سعی می کند به شما روحیه بدهد. اگر زمانی که نیاز به صحبت با شخصی دارید او در کنارتان است بدانید که خوش شانس هستید زیرا او عمیقا شما را دوست دارد.

3- از بودن با شما لذت می برد

زمانی که او به شما علاقه مند باشد، بهانه هایی برای بودن در کنار شما پیدا می کند. او ممکن است از شما بخواهد که برای خرید، دیدن یک فیلم یا انجام یک کار به او کمک کنید. چنین نشانه هایی را که نشان دهنده علاقه او به شما هستند از دست ندهید.

4- نسبت به شما احساس مالکیت دارد

نسبت به شما احساس مالکیت دارد

آیا وقتی با شخص دیگری صحبت می کنید عصبانی می شود یا از شما فاصله می گیرد؟ آیا وقتی با زن دیگری بیرون می روید سوال می پرسد یا کنایه می زند؟ اگر این کار را انجام دهد، احتمالاً حسادت می کند. او نمی‌خواهد شما را با شخص دیگری ببیند . در حالی که حسادت همیشه یک ویژگی خوب نیست، اما این حسادت نشان می دهد که او واقعاً شما را دوست دارد.

5- وقتی در کنار شماست بیشتر لبخند می زند

وقتی در کنار شماست بیشتر لبخند می زند

لبخند نشان دهنده خوشحالی یک فرد و اولین قدم برای شروع گفتگو است. اگر می بینید که هر بار که به شما نگاه می‌کند لبخند، به این معنی است که او نسبت به شما احساس مثبتی دارد و می خواهد با شما رابطه بهتری داشته باشد.

6- با شما دعوا می کند

با شما دعوا می کند

این نشانه چندان واضح نیست اما ممکن است که او خیلی با شما دعوا کند و با این حال، هرگز شما را ترک نمی کند. باید بدانید که این کار را برای این انجام می دهد که می خواهد احساسات خود را پنهان کند و به این معنا نیست که به شما علاقه ندارد.

7- به اینکه شما راجب او چه فکری می کنید اهمیت می دهد

ممکن است دیگران او را اشتباه قضاوت کنند و برای او هیچ اهمیتی نداشته باشد اما به شدت درمورد اینکه شما چه قضاوتی در مورد او دارید اهمیت دهد. او می خواهد که شما بهترین فکر ها را راجبش داشته باشید و اگر برداشت اشتباهی درمورد او داشته باشید تلاش می کند که آن را تغییر دهد.

8- می خواهد همه چیز را درمورد شما بداند

او مشارکت زیادی در زندگی شما نشان می دهد، حتی بیشتر از بهترین دوست شما. او می خواهد همه چیز را در مورد شما بداند مانند اینکه رابطه شما با خانواده تان چطور است، وقتی تنها هستید چه کارهایی انجام می دهید، با چند نفر قرار گذاشته اید و به چه چیزهایی علاقه دارید.

9- همه چیز را راجع به شما به یاد می آورد

او هر چیزی که می گویید در ذهنش حک می کند، حتی چیزهایی که ممکن است خودتان فراموش کرده باشید و به آنها اهمیتی ندهید. او اگر شما را دوست داشته باشد کوچکترین مسائل در مورد شما را به یاد می آورد و سعی می کند که با صحبت کردن راجع به آنها به شما نشان دهد که به شما توجه می کند.


10- سعی می کند مکالمه با شما را ادامه دهد

چه به صورت حضوری و چه از طریق پیامک، دختری که به شما علاقه دارد با تمام وجود می خواهد که با شما صحبت کند و هیچ وقت از این کار خسته نمی شود. او پیام های تک کلمه ای نمی فرستد یا زمانی که حضوری با شما صحبت می کند فقط سرش را در واکنش به شما تکان نمی دهد بلکه تلاش می کند که مطلبی را به مکالمه اضافه کند و به هر شکلی مکالمه را ادامه دهد.

به نقل قول از سایت lovepanky : 

She may open up to you and talk to you about her personal life. Now, she wouldn’t do that with a man that she didn’t trust and want to open up to.

ترجمه : او ممکن است با شما صحبت و در مورد زندگی شخصیش درددل کند. یک دختر با مردی که به او اعتماد ندارد این کار را انجام نمی دهد.

منبع : https://www.lovepanky.com/men/understanding-women/signs-a-girl-has-a-crush-on-you

11- به شوخی های شما می خندد

اگرچه او همیشه شوخی های شما در مورد خودش می پذیرد اما از اینکه او را با پسر دیگری جفت کنید و از این روش با او شوخی کنید متنفر است. به این دلیل که او می خواهد شما بدانید که او به کسی جز شما علاقه ندارد.

12- دوستانش در مورد شما می دانند

اگر دختری به شما علاقه داشته باشد در مورد کوچکترین جزئیات مربوط به شما با دوستانش صحبت می کند. یک نشانه بزرگ دیگر این است که او شما را به جمع دوستانش دعوت می کند. انجام این عمل به این معنی است که او با شما آینده ای می بیند و با دعوت کردن شما به جمع می خواهد از دوستانش تایید بگیرد.

13- به هر چیزی که می گویید واکنش نشان می دهد

او همیشه اولین کسی است که به هر چیزی که شما میگویید یا هر کاری که انجام می دهید پاسخ می دهد. او به شما اهمیت بیشتری نسبت به هر کس دیگری می دهد و همیشه آماده است تا هر زمان که به آن نیاز داشتید با شما همراهی کند!

14- وقتی با شماست دستپاچه می شود

وقتی با شماست استرس دارد

بسیاری از مردان تفاوت بین خجالتی بودن دختر ها با زمانی که آنها بی علاقه هستند را تشخیص نمی دهند. ممکن است به نظر برسد که او نسبت به شما بی علاقه است در حالی که فقط نگران است. ممکن است در حضور شما خود را با گوشی مشغول کند، با موهایش بازی کند یا به پایین نگاه کند، همه اینها نشانه اضطراب او در حضور شماست.

15- او سعی می کند به شما اطلاع دهد که با کسی در رابطه نیست

دختری که به شما علاقه دارد سعی می کند به عمد به شما نشان دهد که با کسی در رابطه نیست و به دنبال شخص مناسب می گردد. اگر او راجع به این مسئله صحبت کند که نیاز دارد به جایی رود(برای مثال مهمانی) اما کسی برای همراهی کردنش وجود ندارد به او پیشنهاد دهید که شما می توانید با او بروید.

16- شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند

اضافه کردن شما به شبکه های اجتماعی خود به این معناست که او می خواهد با شما در ارتباط بماند و با این کار راحت تر می تواند به شما پیام دهد.

17- به شما هدایای کوچک می دهد

او به شما هدایای کوچک و یادگاری می دهد. انجام این کار به این معناست که او به شما فکر می کند و می خواهد حال شما را خوب کند برای مثال ممکن است شما به این اشاره کرده باشید که از نوعی شیرینی خوشتان می آید و او در ملاقات بعدی با آن شیرینی ظاهر شود.

18- با زبان بدن علاقه خود را نشان می دهد

با زبان بدن علاقه خود را نشان می دهد

اغلب افراد به زبان بدن توجه نمی کنند در حالی که این نشانه بزرگی است برای فهمیدن اینکه یک دختر به شما علاقه دارد یا نه. زبان بدن یک دختر همه چیزهایی که باید بدانید نشان می دهد. او در حضور شما سریعتر از حد معمول پلک می زند، مردمک چشم هایش گشاد می شود و ممکن است سعی کند به شما بیشتر نزدیک شود.

19- از شما تعریف می کند

معمولا دختران از کسانی که به آنها علاقه ندارند تعریف و تمجید نمی کنند. آنها حتی تغییرات این افراد را متوجه نمی شوند، در نتیجه زمانی که متوجه تغییرات کوچک مانند تغییر مدل موی شما می شوند و از آن تعریف می کنند به این معناست که به شما توجه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا