سبک زندگیمد و زیبایی

بهترین کرم پودرهای 2024

کرم پودر یکی از مهم ترین لوازم آرایشی است که برای داشتن یک میکاپ خوب ضروری می باشد. از کرم پودر برای زیرساخت آرایش در تمام صورت استفاده می شود و پایه بقیه آرایش را ایجاد می کند. استفاده از کرم پودر مناسب می تواند به پوشاندن لکه ها، تصحیح رنگ پوست و ایجاد یک پوست صاف و یکدست کمک کند. در این مقاله قصد داریم بهترین کرم پودرها را معرفی کنیم.

معرفی بهترین کرم پودر ها

بعد آزمایش های فراوان و نقد های زیادی که انجام شده دسته ای از کرم پودرها بهترین نتایج را از خود نشان داده اند در زیر به بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

1- بهترین کرم پودر با پوشش کامل ( Il Makiage )

بهترین برند کرم پودر برند Il Makiage است . این کرم پودر به طور شگفت انگیزی ماندگاری طولانی دارد، همچنین آبرسانی و سبکی فوق العاده ای دارد که در طول روز باقی می ماند. این کرم پودر پوشش خوبی دارد و قرمزی های پوست را به خوبی می پوشاند و در عین حال احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. همچنین بعد از استفاده آن در طول روز پوست خشک نمی شود.

2- بهترین کرم پودر مات با پوشش کامل (Charlotte Tilbury)

وقتی صحبت از یک آرایش بدون عیب و منافذ می شود، برند زیبایی شارلوت تیلبری این کار را بهتر از همه برندها انجام می دهد. کرم پودر این برند در طیف گسترده ای از سایه ها موجود است. این محصول از ترکیبی از آبرسان و مواد مراقبت پوستی درست شده است که به درخشندگی آن در تمام طول روز و شب کمک می کند، به خصوص در پوست های خشک.

3-بهترین کرم پودر با پوشش کامل برای پوست های چرب ( Estée Lauder)

کرم پودر برای پوست های چرب

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب کرم پودر برند استی لودر است. این کرم پودر مقاوم در برابر آب، عرق و گرما است. همچنین این کرم پودر داری SPF 10 است و ضدآفتاب خوبی محسوب می شود.
پایه های استی لودر به سه دسته تقسیم می شوند. سرد (C)، خنثی (N) و گرم (W) – انتخاب بهترین رنگ کرم پودر استی لودر بستگی به رنگ پوست شما دارد. اما معروف ترین رنگ آن 3N1 Ivory Beige می باشد.

4-بهترین کرم پودر ضد آب با پوشش کامل (Huda Beauty)

این کرم پودر پوشش 24 ساعته ضد آب، ضد لکه، ضد تعریق و رطوبت را ارائه می دهد که برای زمان طولانی روی پوست باقی می ماند. کرم پودر هدی بیوتی بدون رایحه است و منافذ را به خوبی پوشش می دهد، به علاوه در 39 رنگ موجود است و ظاهری طبیعی ارائه می دهد.

5-بهترین کرم پودر سبک با پوشش کامل (KVD Beauty)

این کرم پودر پوشش کامل به همراه پوشش طبیعی و احساس سبکی روی پوست را به شما میدهد. تمام پوست را به خوبی پوشش دهی می کند و بدون مشکل سیاهی و جای آکنه را می پوشاند.

6-بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی و مدت (Fenty Beauty )

این کرم پودر در 50 رنگ موجود است و به دلیل طیف گسترده رنگ ها به راحتی می توان مناسب ترین رنگ برای هر پوست را پیدا کرد. همچنین این کرم پودر پوسته پوسته نمی شود و قدرت ماندگاری فوق العاده ای دارد. این کرم پودر لکه ها و قرمزی پوست را به خوبی می پوشاند.

به نقل قول از یکی از مصرف کنندگان این کرم پودر : 

 I was impressed with how well it didn’t cling to dry patches and just how full coverage, yet comfortable, it was to wear.

ترجمه : از اینکه چقدر خوب به قسمت های خشک پوست نمی چسبد و چقدر پوشانندگی کامل و در عین حال راحتی دارد، تحت تاثیر قرار گرفتم.

https://www.cosmopolitan.com/uk/beauty-hair/makeup/a43479031/fenty-beauty-pro-filtr-matte-foundation-review

7- معروف ترین کرم پودر با پوشش کامل ( MAC Cosmetics)

از بهترین کرم پودر ها که همگی آن را می شناسند کرم پودر برند مک می باشد. این کرم پودر را به راحتی می توان برای مدت زمان طولانی استفاده کرد، به علاوه اینکه سطح چربی پوست را به خوبی کنترل می کند و پوشش خوبی دارد. از نقاط قوت دیگر می توان به طیف رنگی متنوع آن اشاره کرد.

بهترین رنگ کرم پودر مک رنگ NW20 می باشد که یک سایه روشن با ته رنگ صورتی دارد و بیشتر مناسب برای پوست های روشن است.

8- اقتصادی ترین کرم پودر با پوشش کامل (L’Oréal)

یکی از مارک های کرم پودر خوب با قیمت مناسب که در هر داروخانه ای پیدا می شود و پوشش کامل با ظاهری مات طبیعی فراهم می کند کرم پودر برند لورال است. نه تنها بر روی پوست سبک وزن است، بلکه ضد آب و مناسب برای انواع ته رنگ و پوست از جمله پوست های حساس، پوست های مستعد آکنه و پوست های چرب است.

9-بهترین کرم پودر با پوشش متوسط ​​تا کامل (Armani Luminous)

این کرم پودر مایع ابریشمی، دارای فرمول بدون چربی و آبرسانی حاوی گلیسیرین است که برای انواع پوست مناسب است. این کرم پودر بسیار سبک است و روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی کند. ظاهری طبیعی به پوست می دهد و لکه ها و قرمزی ها را به خوبی می پوشاند مگر اینکه لکه ها خیلی عمیق و یا قرمزی شدید باشد.

10- بهترین کرم پودر برای پوست های خشک ( Maybelline )

کرم پودر برای پوست های خشک

بهترین مارک کرم پودر برای پوست خشک میبلین می باشد. این کرم پودر مایع بافت پوست را مرطوب و صاف می کند تا ظاهری طبیعی و درخشان داشته باشد. با SPF 18 در مقابل نور خورشید از پوست محافظت می کند.کرم پودر طیف وسیعی از رنگ های پوست را پوشش می دهد. این کرم پودر پوشش دهی مناسبی دارد و پوست را چرب نمی کند و خاصیت آبرسانی نیز دارد. به طور کلی این یک کرم پودر پنج ستاره برای پوست های خشک است.

11-بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

برخی از کرم پودر ها به دلیل داشتن ترکیبات مناسب توسط پزشکان پوست تایید شده اند از جمله:

  • کرم پودر Charlotte Tilbury Beautiful Skin Foundation : این کرم پودر حاوی هیالورونیک اسید برای کمک به آبرسانی به پوست و افزایش رطوبت و همچنین کمپلکس گل رز برای کمک به روشن شدن پوست و بهبود ظاهر رنگدانه ها و حلقه های تیره است. علاوه بر موادی که به بهبود پوست کمک می کنند، پوشش طولانی مدتی را ارائه می دهد. مانع از خشکی و تیرگی پوست می شود. و به محافظت در برابر آلاینده ها کمک می کند.
  • کرم پودر Neutrogena Hydro Boost Hydrating Tint : این فرمول حاوی اسید هیالورونیک است که به افزایش رطوبت پوست کمک می کند و پوست را صاف و با طراوت می کند. علاوه بر این، بدون چربی است و گزینه خوبی برای کسانی است که ممکن است با پوست های خشک و همچنین جوش سر و کار داشته باشند.
  • کرم پودر Wander Beauty Wanderlust Powder Foundation : این کرم پودر بدون چربی یک پوشش مات طبیعی ارائه می‌کند و به جذب چربی اضافی کمک می‌کند و در عین حال ظاهر قرمزی پوست را که معمولاً در افرادی که پوست حساس دارند رخ می‌دهد بهبود می بخشد . سبک است و حاوی اسید هیالورونیک و آلوئه ورا است. بنابراین، هم آبرسان و هم تسکین دهنده است، علاوه بر این، فاقد بو می باشد.

سوالات متداول درمورد کرم پودر

تفاوت کانسیلر با کرم پودر چیست؟

کانسیلر برای تصحیح رنگ سیاهی، رنگدانه ها و لکه ها طراحی شده است، در حالی که کرم پودر برای تقویت رنگ کلی پوست به کار گرفته می شود.

اول از کانسیلر استفاده کنیم یا کرم پودر ؟

زمانی که می خواهید عیوب جزئی پوست را بپوشانید، قبل از کانسیلر از کرم پودر استفاده کنید. اگر می‌خواهید لکه‌های سیاه یا حلقه‌های تیره دور چشم را پنهان کنید، کانسیلر را قبل از کرم پودر است.

آیا می توان از کرم پودر برای زیر چشم استفاده کرد؟

توصیه می شود که از کرم پودر زیاد در زیر چشم استفاده نکنید. به جای آن، پیشنهاد می شود از یک کانسیلر آبرسان و سبک استفاده کنید.

استفاده از کرم پودر روشن بهتر است یا تیره؟

استفاده از کانسیلر روشن تر پیشنهاد می شود. البته در انتخاب کانسیلر باید رنگ پوست خود را نیز در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا