روابط عمومیموفقیت

آیا پارتنرتان شما را دوست دارد؟ ( 10 نشانه عاشقی در زنان)

تمام روز پیامک زدن، تلاش مداوم برای گذراندن وقت با شما… همه ما فکر می کنیم اینها نشانه های عشق واقعی است. اما عشق واقعی، طبق مطالعات روانشناسی، عمیق تر از این مسائل است. زنی که واقعاً شما را دوست دارد نه تنها با شما ارتباط برقرار می کند یا زمان با کیفیتی را سپری می کند، بلکه نسبت به احساسات شما همدلی نشان می دهد، از رویاها و اهداف شما حمایت می کند و در مواقع سخت با شما همراه می شود. در این مقاله از بیچشک به نشانه های عشق واقعی در زنان می پردازیم.

نشانه های زن عاشق

چندین نشانه وجود دارد که نشان دهنده عشق واقعی یک زن است. در حالی که هر فردی احساسات خود را متفاوت بیان می کند، اما یک سری از رفتارها در زمان عاشق شدن شایع است که باید به آنها توجه کنید در زیر به نشانه های زن عاشق می پردازیم.

1–نشان دادن همدلی

یکی از نشانه های کلیدی که یک زن واقعاً شما را دوست دارد، توانایی او در همدردی با احساسات و عواطف شماست. او تلاش خواهد کرد تا دیدگاه شما را درک کند، احساسات شما را تایید کند، و در زمان‌های سخت در کنار شما باشد. در اینجا منظور موافقت با هر چیزی نیست که شما بیان می کنید، بلکه بیشتر به معنای نشان دادن سطح عمیقی از درک و دلسوزی است.

2-از جاه طلبی های شما حمایت می کند

مفهومی که در روانشناسی به نام میکل آنژ شناخته شده است، به روشی اشاره دارد که پارتنرهای نزدیک می توانند یکدیگر را از نظر رشد و توسعه شخصی «تجسم» کنند. در یک رابطه عاشقانه، زنی که واقعاً شما را دوست دارد نه تنها پشتیبان رویاها و جاه طلبی های شما خواهد بود، بلکه نقش مهمی در رشد شخصی شما خواهد داشت.

او به شما کمک می کند تا شما را به نسخه ای بهتر از خودتان تبدیل کنید، دقیقاً مانند آنچه که هنرمند مشهور میکل آنژ برای مجسمه سازی شاهکارهای خود استفاده می کرد. از طریق تشویق های او برای رسیدن به هدف هایتان، تشویق برای پیروزی های شما و ارائه انتقاد سازنده در صورت لزوم می توان به این مسئله پی برد.


3-به اندازه کافی با شما وقت می گذراند

وقت گذراندن یک زوج با یکدیگر

او تلاش می کند تا زمانی که بایکدیگر می گذرانید به بهترین شکل باشد. منظور این نیست که او تمام وقتش را صرف شما می کند بلکه به این معناست که او از زمانی که با شما به اشتراک میگذارد نهایت استفاده را می برد و به فعالیت ها و مکالمات شما علاقه واقعی نشان می دهد.

4-عیب های شما را می پذیرد

در یک رابطه واقعی و عاشقانه، او از شما انتظار ندارد که کامل باشید. در عوض، او عیب های شما را به رسمیت می شناسد و می پذیرد و درک می کند که آنها بخشی از شما هستند. این پذیرش به این معنا نیست که او رفتارهای اشتباه و منفی شما را نادیده می گیرد، بلکه به این معناست که او شما را با وجود کامل نبودن دوست دارد.

5-در زمان های سخت کنار شما می ماند

عشق همیشه راحت نیست و قرار نیست هر روز به خوشی سپری شود. زنی که واقعاً شما را دوست داشته باشد در طول مشکلات سخت نیز کنار شما خواهد ماند. او دوران سختی را با شما پشت سر میگذارد، وقتی شرایط سخت می شود، دست شما را می گیرد و انعطاف پذیری و تعهد را نشان می دهد.
اغلب در این لحظات چالش برانگیز است که عشق واقعی خود را نشان می دهد.

6-به شما احترام می گذارد و برای شما ارزش قائل است

زنی که واقعاً شما را دوست دارد به شما به عنوان یک فرد احترام خواهد گذاشت. او برای نظرات شما ارزش قائل است، به افکار شما گوش می دهد و از تصمیمات شما را درک می کند. این احترام به رفتار او با شما نیز تعمیم می‌یابد، او همیشه احساسات شما را در نظر می‌ گیرد و تلاش می کند حتی در هنگام اختلاف با شما با مهربانی و درک رفتار کند.

7-شما را به دوستان و خانواده خود معرفی می کند

معرفی پارتنر به خانواده

این یک گام مهم در هر رابطه است. اگر زنی واقعاً عاشق است، می‌خواهد شما را با اطرافیان خود آشنا کند. او می خواهد آنها در مورد شما بدانند ( در مورد شخص خاصی که بخش مهمی از زندگی او شده است).

8-در مورد آینده با شما صحبت می کند

وقتی زنی واقعاً عاشق است، از بحث در مورد آینده با شما ترسی ندارد. این مکالمات ممکن است از برنامه های کوچک مانند یک تعطیلات آخر هفته گرفته تا برنامه های بزرگتر مانند زندگی مشترک یا حتی ازدواج متغیر باشد. این به این معناست که او نه رابطه خود را با شما برای آینده نزدیک می بیند بلکه آن را برای آینده دور نیز در نظر دارد.

9-فداکاری می کند

عشق همیشه آسان نیست گاهی اوقات، نیاز به فداکاری دارد. زنی که واقعاً شما را دوست دارد، حاضر است به خاطر رابطه، سازش و فداکاری کند. این مسئله می تواند به سادگی تماشای فیلمی باشد که او به آن علاقه ای ندارد اما به هر حال آن را تماشا می کند زیرا می داند که شما آن را دوست دارید. به یاد داشته باشید که این مسئله دو طرفه است و این فداکاری ها باید متقابل باشد و ماهیت سازش و فداکاری یک رابطه سالم را منعکس کند.

10-ابراز عشق می کند

مهمتر از همه، زنی که واقعاً شما را دوست دارد، احساسات خود را پنهان نخواهد کرد. او عشق خود را ابراز می کند و مطمئن می شود که شما می دانید که چقدر برای او مهم هستید. اما به یاد داشته باشید، ابراز عشق از فردی به فرد دیگر متفاوت است.
برخی ممکن است به راحتی بگویند “دوستت دارم”، در حالی که برخی دیگر ممکن است عشق خود را از طریق اعمال و رفتار خود نشان دهند. نکته کلیدی این است که زبان عشق منحصر به فرد او را درک کنید و از روش هایی که او برای ابراز عشق خود به شما انتخاب می کند، قدردانی کنید

به نقل قول از یک مربی روابط در سایت apolloniaponti  : 

If you’ve met someone who regularly puts you first, who doesn’t keep you away from her friends, who shares her passions with you, it means that you’re on the right track! Keep an eye out for this sign because it’s particularly telling and can help you evaluate how she feels about you.

ترجمه : اگر با کسی ملاقات کرده اید که مرتباً شما را در اولویت قرار می دهد، شما را از دوستانش دور نمی کند، احساسات خود را با شما در میان می گذارد، به این معنی است که شما در مسیر درستی هستید! مراقب این علامت باشید زیرا به ویژه می تواند به شما کمک کند تا احساس او را نسبت به خودتان ارزیابی کنید.

منبع : https://www.apolloniaponti.com/signs-she-loves-you/

یک دیدگاه

  1. هیچ کدوم نداشت خودم نمیدونستم چی میگم ولی یه آشغال بود دست بزن نداشت عوضش زبون گزنده داشت پول میداد به دیگران بهم بگن گوشی ، با گه دیگه تنه لش عشق شوهر گوز پوچ هی بهم می خندید عوضی بی شرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا