سبک زندگیمد و زیبایی

راهنمای انتخاب لاک ناخن مناسب با رنگ پوست شما

رنگ لاک ناخن شما قسمتی از استایل شخصی و شخصیت شماست که می توانید آن را با گزینه های زیادی ست کنید. تم آرایش، موقعیت مکانی، رنگ لباس و حتی رنگ پوست.
شما هنگام انتخاب رنگ لاک ناخن کدام یک از گزینه های بالا را در نظر می گیرید؟ متخصصان مد و زیبایی می گویند لاک ناخن برای تمامی موقعیت ها نباید به یک شکل باشد و هنگام انتخاب آن باید شرایط مختلفی را در نظر بگیرید. به مهمانی مجللی دعوت شده اید و یا فقط قرار است در طول روز به سرکار بروید و به امور منزل بپردازید؟ قطعا این دو موقعیت تفاوت های زیادی باهم دارند. اما در تمامی موقعیت ها رنگ لاک ناخن شما زمانی جلوه و زیبایی اصلی خود را نشان دهد که متناسب با تن رنگ پوست شما باشد. اما کدام رنگ ها متناسب با پوست شماست؟ با بیچشک همراه باشید تا هارمونی لاک و رنگ پوست خود را بهتر بشناسید.


رنگ لاک ناخن مناسب رنگ پوست سبزه و گندمی

اگر رنگ پوست شما سبزه و گندمی است قطعا جزء افراد خوش شانس محسوب خواهید شد. چون تقریبا هر مدل آرایش و رنگ لاکی می تواند پوست شما را زیبا کند. فقط باید مراقب باشید دور رنگ های طلایی را خط بکشید. رنگ های طلایی می توانند درخشندگی پوست شما را کمتر کنند. اگر رنگ پوست شما سبزه و گندمی است و به دنبال استایل های شیک و منحصر به فرد هستید رنگ های زیر را امتحان کنید.

لاک ناخن شرابی ( بورگوندی )

لاک ناخن شرابی

رنگ شرابی یا بورگوندی یکی از رنگ های فاخر و جذاب برای افرادی است که پوست سبزه دارند. فرقی نمی کند لاک ناخن شرابی شما مات باشد یا براق. تناسب این رنگ با پوست شما به قدری جذاب خواهد شد که می توانید هر لباس و آرایشی را با آن ست کنید. اگر به رنگ های این طیف علاقه مندید بنفش انگوری هم می تواند زیبا باشد. اگر در فصل های سرد سال از این رنگ های گرم استفاده کنید زیبایی خود را بهتر نشان خواهد داد. صورتی رز گلد اکلیلی می تواند مکمل خوبی برای این رنگ لاک باشد.

لاک ناخن آبی

سایه های آبی ، تناژ آبی و در کل طیف رنگ آبی در کنار یک پوست سبزه می تواند شما را جذاب و منحصر به فرد نشان دهد. آبی پاستیلی و آبی تیفانی از جسورانه ترین رنگ های تناژ آبی به حساب می آیند. اگر می خواهید جلوه ی دست ها شما چندین برابر شود و از اکسسورهای کمی هم استفاده هم استفاده میکنید سراغ رنگ آبی آسمانی بروید.این رنگ لاک ناخن برای بهار و تابستان بی نظیر است.

لاک ناخن صورتی هلویی

لاک ناخن هلویی

صورتی هلویی رنگی شیرین و جذاب است که هیچ گاه از آن خسته نمی شوید. اگر لاک ناخن خود را از میان رنگ های صورتی هلویی انتخاب کرده اید پیشنهاد ما این است که از رنگ های مات استفاده کنید و با طراحی های ظریفی از رنگ نقره ای اکلیلی آن را هیجان انگیز تر و خیره کننده تر کنید.

رنگ لاک ناخن مناسب با پوست تیره و برنزه

پوست های تیره و برنزه جذاب و منحصر به فردند اما باید در انتخاب و ترکیب رنگ ها در آرایش ، لاک ناخن و لباس خود دقت بیشتری کنند. این افراد باید رنگ هایی انتخاب کنند که در عین تضاد، مکمل پوستشان باشد و تندی محسوسی داشته باشند. رنگ های ملایم و سفید اصلا انتخاب های خوبی نیستند. اگر پوست تیره دارید به سراغ رنگ های زیر بروید:

لاک ناخن فوچسی

لاک ناخن فوچسی

فوچسی رنگی با تن صورتی تیره است و طیف زیبایی از رنگ ها را شامل می شود. شاید  این رنگ شبیه به بنفش روشن به نظر بیاید. اگر پوست شما تیره است و یا به تازگی پوست خود را برنزه کرده اید به سراغ این رنگ بروید. این رنگ لاک ناخن در کنار پوست شکلاتی شما می تواند زیبایی بی نظیری به ناخن های شما ببخشد. می توانید ترکیبی از انواع فوچسی ها را انتخاب کنید.

لاک ناخن نارنجی

اگر رنگ پوست تیره دارید و عاشق رنگ های تند و گرم هستید به سراغ رنگ نارنجی بروید. حتی رژ لب نارنجی. رنگ نارنجی یک رنگ پاییزی زیباست که می توانید در کنار آن از رنگ های سفید، صورتی و نارنجی اکلیل دار استفاده کنید تا جلوه ی زیباتری داشته باشد

لاک ناخن صورتی نئونی

رنگ صورتی نئونی یکی از باشکوه ترین رنگ ها برای لاک ناخن است. این رنگ زیبای تابستانی را می توانید با هر رنگ و مدل لباسی ست کنید. اگر پوست تیره دارید بهتر از است از صورتی های پررنگ و نئونی استفاده کنید. صورتی های ملایم مناسب پوست شما نیستند.

لاک ناخن قرمز

لاک ناخن قرمز

لاک ناخن قرمز رنگی کلاسیک و زیباست که هیچ گاه از مد نمی افتد. فرقی ندارد به سرکار می روید یا مراسم عروسی این رنگ لاک می تواند در هر شرایطی و با هر سبک آرایش و لباسی زیبا به نظر برسد. لاک ناخن قرمز یکی از مناسب ترین رنگ ها برای پوست تیره ی شماست. دنیای متفاوتی از رنگهای قرمز را می توانید انتخاب کنید. لاک رنگ قرمز تنوع طیف بی نظیری دارد.

رنگ لاک ناخن مناسب رنگ پوست روشن

اگر رنگ پوست شما روشن است باید بگوییم که تقریبا تمامی طیف رنگ ها به دستان شما می آید. اما برخی تناژ ها و رنگ ها وجود دارند که زیبایی دستان شما را چندین برابر می کنند و پوست شما را درخشان تر نشان می دهند. شما می توانید هم از رنگ های خیلی جیغ و روشن استفاده کنید و هم از رنگ های تیره و هم از رنگ های ملایم. این به نوع لباس و آرایش شما بستگی دارد ولی رنگ های زیر جلوه ی زیباتری به دست و ناخن های شما می بخشد.

لاک ناخن پاستیلی

لاک ناخن پاستیلی

لاک های پاستلی به یکی از زیباترین و پرطرفدارترین ترندها تبدیل شده است. رنگ هایی شاد و جذاب که می توانید بی نهایت طرح های زیبا را بر روی ناخن های خود به وجود بیاورید و از آن لذت ببرید. اگر پوست روشنی دارید و به پوشیدن لباس های رنگ روشن هم علاقه مند هستید پیشنهاد ما رنگ های پاستیلی هستند. صورتی پاستیلی و آبی تیفانی از هیجان انگیزترین انتخاب ها می توانند باشند. حتی می توانید از ترکیب چند رنگ پاستیلی لذت ببرید.

اگر پوست روشنی دارید یک لاک ناخن صورتی پاستیلی کافیست تا زیبایی شما را تکمیل کنید. رنگ صورتی تناژ وسیعی از رنگ ها را شامل می شود. از رنگ لاک های کرم پودری تا صورتی های جیغ و پررنگ می توانند با پوست روشن شما بی نظیر شوند.

لاک ناخن نسکافه ای

اگر پوست روشنی دارید و عاشق رنگ های خاص و پاییزی هستید سراغ رنگ نسکافه ای بروید. این رنگ افسانه ای رنگی هم طیف های روشن و هم طیف های تیره را می تواند در بر بگیرد. تونالیته ی نسکافه ای در کنار پوست روشن شما می تواند یک استایل شیک و زیبا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا