سبک زندگیمد و زیبایی

نحوه انجام کار و هزینه لمینت مژه

زیبایی یکی از مهمترین مقوله های روز دنیا شناخته می شود و افراد سالانه هزینه هایی بسیاری را برای این منظور می پردازند و در برخی موارد نیز انجام روش های زیبایی تاثیری که باید را ندارد. متاسفانه همه ما نمی توانیم داشتن مژه هایی بلند، پرپشت و فر خورده را تجربه نماییم ولی برای بهبود شکل ظاهری مژه ها روش های بسیاری وجود دارد که یکی از آنها انجام لمینت مژه ها می باشد. با ما همراه شوید تا شما را با این روش زیبایی، نحوه انجام و هزینه ی آن آشنا نماییم:


لمینت مژه چیست ؟

عکس لمینت مژهلمینت مژه روشی است که از مواد معدنی طبیعی جهت تقویت، افزایش حجم، پرپشتی و فر خوردن مژه ها استفاده می شود که این امر موجب می شود چشم ها بازتر و درشت تر نشان داده شوند. بعد از انجام این روش مژه ها به طور طبیعی زیبایی خاص خود را به دست می آورند. این روش وابسته به شرایط فرد و کیفیت کار آرایشگاه  بین 2 هفته تا 3 ماه دوام دارد. به طور کلی می توان گفت این کار عملکردی مشابه ریمل دارد.

چه کسانی می توانند از این روش استفاده کنند؟

همه افراد می توانند از لمینت برای زیبایی چشم و درشت تر شدن آن استفاده کنند اما استفاده از این روش برای خانوم های باردار و شیرده به سبب دارا بودن مواد شیمیایی خطرناک به هیچ وجه توصیه نمیشود.

تفاوت لمینت و لیفت مژه

لیفت مژه به معنی حالت دارد کردن آن می باشد یعنی مژه ها حالت فر می گیرند در حالی که لمینت بهترین جایگزین برای کاشت یا اکستنشن مژه می باشد و بیشتر به تقویت و پر پشت کردن مژه ها می پردازد ولی در این حالت اگر مژه ها کمی حالت فر داشته باشد، چون رنگ مشکی برای آنها استفاده می شود، مژه ها بلندتر شده و فردار دیده می شوند.

قیمت لمینت مژه

تفاوت لیفت و لمینت مژهاین روش معمولاً در آرایشگاه و تحت نظر فرد متخصص انجام میگیرد ولی می توان آن را در خانه و با استفاده از مواد استاندارد نیز انجام داد. قیمت لمینت مژه وابسته به مواد مورد استفاده و آرایشگاهی که این روش را انجام میدهد همچنین منطقه ای که آرایشگاه در آن واقع شده است، میتواند مقادیر مختلفی را در بر بگیرد که این مقدار در حدود 150 تا  500 هزار تومان متغیر در نظر گرفته می شود.

لمینت مژه چگونه انجام می شود؟

مراحل انجام کار به این شرح است:
  • پاک سازی کامل اطراف چشم ها
  • قرار دادن یک پد سیلیکونی بالای چشم و یک پد مخصوص زیر چشم
  • با استفاده از پروتئین مژه ها را پاکسازی و تقویت می کنند.
  • طول مژه ها افزایش یافته و فر می شود.
  • ساقه مژه با کراتین پر می شود.
  • با استفاده از رنگدانه مژه ها رنگ آمیزی می شود.
  • با استفاده از سرم، تقویت مژه فیکس و ثابت می ماند.

عوارض و لمینت مژه چیست؟

عوارض لمینت مژهبرخی از عوارض انجام لمینت به این شرح است:
  • خارش در غشاء چشم
  • وارونه شدن و تغییر در شکل موی مژه ( قطور شدن مژه موجب می شود حالت خمیدگی رو به بالا برای مژه های بالا و خمیدگی رو به پایین برای مژه های پایینی اتفاق اوفتد.)
  • واکنش آلرژیک به شکل قرمزی چشم ( قبل از انجام این روش می توانید مقداری از آن را روی پوست جهت تست حساسیت امتحان کنید.
  • بی نظمی در ساختار مژه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا