سلامت جنسیسلامت خانواده

قوی ترین قرص افزایش میل جنسی زنان(عوارض+روش های خانگی)

میل جنسی زنان در طول زندگی خود بر اثر روابط، استرس و تغییرات فیزیکی مانند قاعدگی و یائسگی بسیار بالا و پایین می شود. حدود 10 درصد زنان با کمبود میل جنسی مواجه می شوند. اگر به دنبال راه حل سریع درمان این مشکل هستید قرص های زیادی وجود دارد که در این مسیر میتوانند به شما کمک کنند. در این مقاله از بیچشک با ما همراه باشید تا با بهترین قرص برای تحریک زن و عوارض آنها آشنا شوید.

قرص تریبولوس

قرص افزایش میل جنسی زنان تریبولوس

یکی از رایج ترین قرص هایی که برای افزایش میل جنسی در زنان استفاده می شود قرص تریبولوس فارمد می باشد. مصرف این قرص به بهبود تجربه جنسی و افزایش میل جنسی کمک می کند. مصرف این قرص در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

قرص ساشه لیبو لیدی الحاوی

قرص افزایش میل جنسی زنان ساشه لیبو لیدی الحاوی

قرص ساشه لیبو لیدی الحاوی باعث افزایش انرژی و بهبود خونرسانی به نقاط جنسی بدن می شود و با این کار منجر به تحریک جنسی می شود. این قرص حاوی مواد طبیعی زیادی بوده و می تواند به بهبود ارگاسم و افزایش میل جنسی زنان کمک کند. این قرص باید روزانه یک بار مصرف شود و قبل از مصرف در آب حل شود.

قرص فیمیل بوست نوتراکس

قرص افزایش میل جنسی زنان فیمیل بوست نوتراکس

این قرص حاوی ویتامین ب 3، پروتئین، ماکا، زینک، ال آرژنین و مواد معدنی و ترکیبات گیاهی مفید و سالم می باشد. این قرص علاوه بر تقویت میل جنسی زنان برای سلامتی کلی بدن مفید بودن و همچنین می تواند باعث افزایش احتمال بارداری در زنان شود. در روز فقط یک بار می توان از این قرص استفاده کرد و در طول هفته نباید بیشتر از 4 بار این قرص را مصرف کرد.

قرص آرژین مکس فورته بانوان

قرص افزایش میل جنسی زنان آرژین مکس فورته بانوان

قرص آرژین مکس فورته نیز با بهبود و افزایش گردش خون در دستگاه تناسلی و به واسطه داشتن تقویت کننده های میل جنسی مانند ریشه زعفران، جینسینگ و آرژنین به افزایش میل جنسی و رضایت از رابطه جنسی در بانوان کمک می کند. همچنین این قرص به دلیل داشتن ویتامین های گروه به می تواند استقامت جنسی در زنان را افزایش دهد. مصرف قرص آرژین مکس فورته در دوران بارداری توصیه نمی شود.

قرص ماکاویت اف بانوان

قرص افزایش میل جنسی زنان ماکاویت اف بانوان

این قرص از عصاره دو گیاه ماکا و گوانا که یه عنوان تقویت کننده های طبیعی جنسی نیز شناخته شده اند درست شده است. همچنین در این قرص از روی که به تولید هورمون های جنسی کمک می کند نیز استفاده شده است. از آنجایی که در ترکیب این قرص از مواد معدنی فراوانی استفاده شده است می تواند به تقویت سیستم ایمنی نیز کمک کند. بانوانی که فشار خون بالا دارند نباید از این قرص استفاده کنند. این قرص دوبار در روز مصرف می شود و توصیه می شود که با غذا میل شود.

قرص addyi (فلیبانسرین)

قرص افزایش میل جنسی زنان  addyi (فلیبانسرین)

یکی از معروف ترین قرص هایی که برای افزایش میل جنسی در زنان استفاده می شود فلیبانسرین است. در واقع فلیبانسرین، قویترین قرص شهوتی کننده زنان می باشد . این قرص باید در روز یک بار قبل از خواب مصرف شود حتی اگر در آن روز قصد داشتن رابطه جنسی نداشته باشید. اثر گذاری این قرص می تواند 8 هفته بعد از مصرف شروع شود اما گزارش شده است که برخی این تاثیرات را قبل از 8 هفته نیز تجربه کرده اند.

قرص lady era

قرص افزایش میل جنسی زنان لیدی ارا

قرص لیدی ارا به عنوان ویاگرای زنانه شناخته شده است و از ماده سیلدنافیلسیترات که در قرص ویاگرا مردان نیز وجود دارد درست شده است. البته lady era به طور خاص برای بهبود مشکلات جنسی زنان طراحی شده است. این قرص با افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی به افزایش حساسیت و برانگیختگی کمک می کند. مزایای لیدی ارا شامل افزایش میل جنسی، افزایش حساسیت، بهبود ارگاسم و افزایش اعتماد به نفس جنسی می باشد.

مطالعه بیشتر : بهترین روش های افزایش سایز آلت تناسلی

قرص پرووسترا

قرص افزایش میل جنسی زنان پرووسترا

این قرص از ترکیب گیاهان و مواد مغذی که به تعادل هورمون ها کمک می کنند تشکیل شده است به همین دلیل است که عوارض کمی دارد. این قرص به افزایش میل جنسی، کاهش گرگرفتگی، بهبود رطوبت واژن و تشدید ارگاسم کمک می کند. مصرف این قرص برای همه افراد تا زمانی که باردار نباشند یا فشار خون بالا نداشته باشند امن می باشد.

مطالعه بیشتر : 10 خوراکی مقوی بعد از ارضا شدن

عوارض جانبی قرص های افزایش میل جنسی در زنان

عوارض قرص های افزایش میل جنسی برای زنان

از آنجایی که قرص های افزایش میل جنسی بر هورمون ها تاثیر می گذارند مصرف آنها می تواند همراه با عوارض جانبی از جمله :

به نقل قول از سایت medicalnewstoday :
There is no “normal” number of sexual thoughts or experiences. And there is no clinical point at which sexual desire becomes “low.” A person has low libido if they feel distressed by what they consider a lack of interest in sex.
ترجمه : تعداد “عادی” برای افکار یا تجربیات جنسی وجود ندارد. و هیچ نقطه بالینی وجود ندارد که در آن میل جنسی “کم” شود. اگر فردی از آنچه که به نظرشان عدم علاقه به رابطه جنسی است، احساس ناراحتی کند، میل جنسی پایینی دارد.
منبع : https://www.medicalnewstoday.com/articles/326478#who-could-benefit

روش های خانگی افزایش میل جنسی در زنان

در کنار استفاده از قرص ها می توانید با تغییر سبک زندگی به بهبود میل جنسی خود کمک کنید. برخی از فعالیت هایی که می توانید انجام دهید شامل : 

  • به طور منظم تمرینات هوازی و قدرتی انجام دهید 
  • با یادداشت برداری و مدیتیشن به کاهش استرس خود کمک کنید
  • با شریک زندگی خود درمورد رابطه جنسی و مشکلاتتان صحبت کنید
  • برای داشتن رابطه جنسی برنامه ریزی کنید و سعی کنید طبق آن عمل کنید
  • از روان کننده ها و مرطوب کننده های واژن استفاده کنید
  • عاداتی مانند سیگار کشیدن و نوشیدن الکل را ترک کنید زیرا باعث کاهش میل جنسی می شود

سوالات متداول در مورد افزایش میل جنسی زنان

چگونه بفهمیم میل جنسی کاهش پیدا کرده است ؟

کاهش علاقه به رابطه جنسی، کاهش میل جنسی و احساس نگرانی و نارضایتی در مورد این کمبود جنسی نشان دهنده کاهش میل جنسی است.

چه چیزی باعث تحریک زنان می شود؟

علاقه یا میل جنسی زنان توسط افکار، کلمات و لمس ها برانگیخته می شود.

کدام هورمون ها باعث افزایش میل جنسی می شوند ؟ 

تحقیقات نشان داده اند که استرادیول که یکی از سه نوع هورمون استروژن لست باعث برانگیختگی و افزایش میل جنسی در زنان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا