بیماری هابیماری های مردان

بهترین روش های افزایش سایز آلت تناسلی ( معرفی بهترین داروهای افزایش سایز آلت، جراحی ها و روش های خانگی)

مشکل کوچک بودن آلت تناسلی مردان بسیاری را تحت تاثیر قرار می دهد. اغلب مردانی که تصور می کنند آلت جنسی کوچکی دارند در واقع اشتباه می کنند و اندام جنسی آنها اندازه معمولی دارد. تحقیقات نشان می دهند که اندازه یک آلت جنسی معمولی در حالت نعوظ 12.9 سانتی‌متر است و آلتی کوچک در نظر گرفته می شود که در حین نعوظ کمتر از 7.5 سانتی متر باشد. تبلیغات برای محصولات و روش های بزرگ کردن آلت تناسلی در همه جا وجود دارد. تعداد زیادی از پمپ ها، قرص ها، وزنه ها، تمرینات و جراحی ها ادعا می کنند که طول و عرض آلت تناسلی شما را افزایش می دهند. در این مقاله از بیچشک قصد داریم همه این روش ها را مورد بررسی قرار دهیم.

روش های افزایش سایز آلت تناسلی

بیشتر روش های تبلیغ شده برای بزرگ کردن آلت تناسلی کارساز نیستند. و برخی می توانند باعث آسیب دائمی به آلت تناسلی شما شوند. در اینجا به معرفی روش های بزرگتر کردن آلت می پردازیم.

کرم های افزایش سایز آلت تناسلی

کرم لارگو و کینگ سایز مدعی بزرگ کردن سایز آلت تناسلی هستند و بسیار به یکدیگر شباهت دارند. این کرم ها ادعا دارند که سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی هستند که می توانند پوست را مرطوب و تغذیه کنند و در نهایت منجر به بزرگ شدن سایز اندام جنسی مردان شوند. علاوه بر این، باید در نظر داشته که برخی از کرم ها ممکن است عوارض جانبی مانند بثورات پوستی و واکنش‌ های آلرژیک ایجاد کنند.

دستگاه پمپ آلت جنسی

دستگاه پمپ آلت جنسی

این دستگاه‌ ها روی آلت تناسلی قرار می‌گیرند و هوا را به بیرون پمپاژ می‌کنند تا خلاء ایجاد کنند و در نهایت خون را به داخل آلت تناسلی می‌ کشند تا باعث تورم شود. هیچ نشانی وجود ندارد که ثابت کند که دستگاه های پمپ آلت جنسی اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهند، اما ممکن است به فرد در رسیدن به نعوظ و درمان اختلال نعوظ کمک کنند. در حین استفاده از این دستگاه ها باید مراقب بود زیرا استفاده اشتباه ممکن است منجر به خونریزی یا زخم شدن آلت تناسلی شود.

تمرین جلکینگ برای بزرگ کردن آلت مردانه

این تمرین شامل استفاده از انگشت شست و انگشت اشاره برای کشیدن آلت شل شده و بهبود جریان خون است. اگرچه این تکنیک نسبت به سایر روش‌ها ایمن‌ تر به نظر می‌رسد، اما هیچ مدرک علمی برای کارایی آن وجود ندارد. و انجام مکرر آن می تواند منجر به درد و ایجاد زخم شود.

استفاده از دستگاه کششی برای افزایش سایز آلت تناسلی

دستگاه های کششی با کشش بافت آلت تناسلی کار می کنند که ممکن است منجر به افزایش طول آلت تناسلی شود. مردان می توانند هر روز حدود یک ساعت از وسایل کششی یا اکستنشن آلت تناسلی استفاده کنند. این دستگاه ها ممکن است برای افراد مبتلا به بیماری پیرونی مفید باشد. این دستگاه می تواند به اندازه سایز آلت تناسلی را افزایش دهد. با این حال، این افزایش اندازه معمولاً تنها چند سانتی متر است و ممکن است چندین ماه طول بکشد. یک مطالعه نشان داده که استفاده از این دستگاه ها به اختلال نعوظ کمک کرده و عوارض جانبی نداشته است.

قالب آلت جنسی

مردان می توانند از این قالب ها در حین رابطه جنسی استفاده کنند. این ابزار در طول و عرض های متفاوتی وجود دارند و روی آلت جنسی قرار می گیرند. این قالب ها عوارض جانبی ندارند اما نمی توانند طول طبیعی آلت تناسلی مردان را افزایش دهند و برخی از آنها ممکن است حساسیت را بیش از حد کاهش دهند، که ممکن است رابطه جنسی را دشوار کند.

جراحی های افزایش سایز آلت تناسلی

به نقل قول از بنیاد مراقبت اورولوژی :
The only legitimate reason for surgery is a condition called ‘micropenis’ micropenis defined as a stretched penile length of less than 7.5 centimeters.
ترجمه : تنها دلیل موجه برای جراحی، وضعیتی به نام “میکروپنیس” است منظور از میکروپنیس الت جنسی است که در حین نعوظ کوتاه تر از 7.5 سانتی متر باشد.
https://www.urologyhealth.org/urology-a-z/p/penile-augmentation

جراحی های متفاوتی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد:
لیپوساکشن: با لیپوساکشن، جراحان منبع مورد اعتماد چربی را از مونس پوبیس یا ناحیه ای از بافت چربی که استخوان شرمگاهی را پوشانده است، خارج می کنند تا آلت تناسلی را برجسته تر نشان دهد.
ایمپلنت های سیلیکونی : این نوع جراحی شامل قرار دادن یک تکه هلالی شکل از سیلیکون پزشکی در زیر پوست آلت تناسلی است تا آلت تناسلی درازتر و پهن‌ تر شود.
تزریق چربی: جراحان منبع مورد اعتماد چربی را از سایر قسمت های بدن خارج کرده و به آلت تناسلی تزریق می کنند و اندازه آن را افزایش می دهند. با این حال، این روش می تواند منجر به زخم، توده و عفونت شود. برخی از چربی های تزریق شده ممکن است به طور ناموزون پخش شوند یا توسط بدن بازجذب شوند.در نتیجه منجر به ایجاد شکل ناهموار و نامنظم آلت تناسلی شوند.
بریدن رباط آویزان کننده : پرکاربردترین روش جراحی برای بلند کردن آلت تناسلی شامل بریدن رباط تعلیقی است که آلت تناسلی را به استخوان شرمگاهی متصل می کند. همچنین، پوست از شکم به ساقه آلت تناسلی منتقل می شود. هنگامی که این رباط بریده می شود، آلت تناسلی بلند تر به نظر می رسد زیرا قسمت بیشتری از آن آویزان می شود. اما طول واقعی آلت تناسلی را تغییر نمی دهد.اما بریدن این رباط می تواند باعث ناپایداری آلت تناسلی در حالت نعوظ شود. همچنین، این رباط می تواند دوباره رشد کند و باعث کوتاه شدن ظاهر آلت شود.

در بهترین حالت، جراحی ممکن است باعث افزایش جزئی در دور آلت تناسلی شود. یا جراحی ممکن است ظاهری جزئی با افزایش طول به آلت تناسلی اضافه کند. در بدترین حالت، جراحی می تواند منجر به عوارضی مانند عفونت، زخم، و از دست دادن حس یا عملکرد شود.

داروهای افزایش سایز آلت تناسلی

داروهای افزایش سایز آلت تناسلی

هیچ قرصی وجود ندارد که بتواند آلت تناسلی را بزرگ کند، اما برخی از داروهای تجویزی ممکن است برای افراد مبتلا به اختلال نعوظ مفید باشد. این داروها می توانند جریان خون در آلت تناسلی را افزایش دهند و نعوظ را برای افراد آسان تر کنند. این داروها شامل :

  • سیلدنافیل (ویاگرا): این داروی در دوزهای 20 تا 100 میلی گرم (میلی گرم) در دسترس است.
  • تادالافیل (سیالیس): این داروی در دوزهای 5 تا 20 میلی گرم در دسترس است.
  • آوانافیل : این داروی در دوزهای 10 تا 20 میلی گرم در دسترس است.

این قرص ها قبل از فعالیت جنسی مصرف می شوند. برخی از عوارض جانبی شامل سردرد، سوزش سر دل و درد عضلانی است. علاوه بر این، این داروها می توانند با سایر داروها مانند نیترات ها تداخل ایجاد کنند که می تواند باعث کاهش خطرناک فشار خون شود.

روش های طبیعی برای افزایش سایز آلت تناسلی

با داشتن عادت های سالم می توانید به طور طبیعی به افزایش سایز آلت جنسی کمک کنید:
رژیم غذایی سالم: رژیم غذایی سرشار از میوه ها، سبزیجات، غلات، گوشت بدون چربی و چربی های سالم می تواند سلامت کلی را حفظ کند و به گردش خون کمک کند که برای سلامت و عملکرد آلت تناسلی ضروری است.
ورزش مکرر: پیاده روی، دویدن یا شنا نمونه هایی از تمرینات قلبی عروقی هستند که می توانند جریان خون را در آلت تناسلی افزایش دهند و به طور کلی به سلامت قلب و عروق کمک کنند. این مزایا ممکن است منجر به بهبود عملکرد نعوظ شود.
مدیریت وزن: کاهش چربی اضافی در اطراف ناحیه شرمگاهی می تواند به بزرگتر نشان دادن آلت تناسلی کمک کند. یک رژیم غذایی مغذی و ورزش منظم می تواند وزن متوسط ​​را حفظ کند.
خواب کافی: داشتن خواب خوب و کافی در هر شب برای کنترل هورمون ها و سلامت عمومی ضروری است، که هر دو می توانند بر میل جنسی و عملکرد جنسی تاثیر بگذارند.
مدیریت استرس: استرس طولانی مدت می تواند عملکرد جنسی و سلامت فرد را مختل کند. شرکت در تمرین‌های کاهش استرس مانند یوگا، مدیتیشن، تمرین‌های تنفس عمیق یا مشاوره می‌تواند به بهبود عملکرد جنسی کمک کند.
از سیگار کشیدن و مصرف الکل خودداری کنید: هر دوی این رفتارها ممکن است گردش خون را بدتر کرده و خطر اختلال نعوظ را افزایش دهند. با گذشت زمان ترک الکل و سیگار می تواند بر عملکرد بهتر آلت جنسی کمک کند.

سوالات متداول در مورد افزایش سایز آلت

برای افزایش سایز آلت تناسلی چی بخورم؟

هیچ غذایی نمی تواند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهد . با این حال، سوء تغذیه مادر در حین بارداری می تواند بر رشد آلت تناسلی در رحم تاثیر بگذارد. هیچ مدرک علمی مبنی بر اینکه خوردن برخی غذاها باعث بزرگتر شدن آلت تناسلی می شود وجود ندارد، اما برخی از غذاها می توانند به بهبود جریان خون در آلت تناسلی کمک کنند که می تواند به نعوظ کمک کند. خوردن غذاهای سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها پیشنهاد می شود. بنابراین، اگر به دنبال عملکرد جنسی بهتر هستید می توانید شکلات تلخ، ماهی سالمون، صدف، سیر و آووکادو مصرف کنید.

آیا اندازه آلت جنسی در عملکرد جنسی بهتر اهمیت دارد؟

اندازه آلت تناسلی با عملکرد جنسی ارتباط مستقیمی ندارد. عواملی مانند ارتباط عاطفی و سلامت کلی نقش بسیار مهم تری در رضایت جنسی دارند.

آیا استرس و اضطراب بر روی سایز آلت جنسی تاثیر گذارند ؟

به طور کلی استرس و اضطراب بر عملکرد جنسی تاثیر دارند اما هیچ مدرک علمی وجود ندارد که استرس و اضطراب بر اندازه آلت تناسلی نیز تاثیر می گذارند.

آیا داشتن آلت تناسلی کوچک بر سلامت روان تاثیر می گذارد ؟

برخی از مردان به ممکن است به دلیل نگرانی در مورد اندازه آلت تناسلی خود احساس عدم اعتماد بنفس و کافی نبود داشته باشند. اغلب می توان برای از بین بردن این احساسات به روانشناس یا یک مشاور مراجعه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا