رژیم غذاییسبک زندگی

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو : لاغری شکم در یک هفته با رژیم GM

این رژیم لاغری سریع شکم و پهلو به شما این امکان را می دهد که هر روز از گروه های غذایی مختلف استفاده نموده و در کمترین زمان ممکن به وزن ایده خود برسید. همچنین حامیان این رژیم غذایی ادعا دارند که رعایت دستورات می تواند کاهش وزن را تحریک کرده چربی سوزی را تسریع ببخشد.


معرفی یک رژیم لاغری برای لاغری شکم در یک هفته

در این قسمت شما را بهترین رژیم لاغری سریع شکم و پهلو آشنا می نماییم که قادر است در طول یک هفته 5 کیلو گرم از وزن شما را کاهش دهد. این رژیم GM نام دارد و  توسط شرکت جنرال موتورز ابداع شده است. دستورات انجام این رژیم غذایی بدین شرح می باشد:روز اول

در این روز تنها مجاز هستید که به هر اندازه ، از انواع میوه ای که دوست دارید استفاده نمایید، تنها باید میوه های موز، انبه و انگور را از رژیم غذایی خود حذف نمایید. (8 تا 12 لیوان آب را فراموش نکنید.)

روز دوم

روز دوم تنها مجاز هستید از انواع سبزیجات استفاده نمایید. نوع این سبزیجات تفاوتی ندارد حتی میتوان از سیب زمینی نیز استفاده نمود ولی هرگز نباید در پخت این مواد از روغن استفاده نمایید.( مصرف 8 تا 12 لیوان آب )

روز سوم

در این روز مجاز هستید که هر میوه و سبزی که دلتان می خواهد بخورید فقط باید انبه، انگور و موز را از میوه ها و سیب زمینی را سبزیجات حذف نمایید.( مصرف 8 تا 12 لیوان آب )

در این رژیم لاغری سریع شکم و پهلو مهمترین نکته این است که تصور نکنید با گرسنه ماندن می توان لاغر شد بلکه هرگز نباید به حد زیادی از گرسنگی برسید.

روز چهارم

این روز تنها اختصاص به شیر و موز دارد. شیر و موز را می توان به حد دلخواه ولی به تعادل استفاده نمود همچنین می توان مخلوط شده و یا جدا جدا استفاده نمایید،اگر به این ماه های غذایی حساسیت دارید می توانید شیر سویا و انجیر را جایگزین آنها کنید. مقدار آب روزانه را فراموش نکنید.

روز پنجم

در این روز می توان از یک کاسه کوچک برنج قهوه ای میل نمود و یا آن را با 500 گرم سینه مرغ جایگزین کنید، لازم است در طول روز از 5 عدد گوجه فرنگی نیز استفاده نمایید. همچنین در روز پنجم باید مقدار آب را به 12 الی 15 لیوان افزایش داد.

روز ششم

امروز نیز میتوانید از یک کاسه کوچک برنج قهوه ای میل نمایید و در ساعات دیگر روز از سبزیجات خام و یا سالاد بدون سس استفاده نمایید میزان آب مورد نیاز 8 تا 12 لیوان است.

روز هفتم

روز هفتم می توانید از یک فنجان برنج به همراه هر سبزیجاتی و آبمیوه دلخواه تان استفاده نمایید.در ابن روز مصرف آبمیوه موجب دفع سموم از بدن می گردد.

در این رژیم لاغری سریع شکم و پهلو مهمترین نکته این است که تصور نکنید با گرسنه ماندن می توان لاغر شد بلکه هرگز نباید به حد زیادی از گرسنگی برسید، این رژیم به شما کمک می نماید تا هرگز گرسنه نمایید. توصیه می کنیم برای دستیابی به وزن ایده آل خود در کنار رژیم غذایی از ورزش نیز استفاده نمایید.

مزایای رژیم لاغری سریع شکم و پهلو

برخی از مزیت های رژیم لاغری سریع شکم و پهلو بدین شرح است:

  • شفافیت پوست: به سبب استفاده زیاد از میوه های مختلف شاهد پوستی شفاف خواهید بود.
  • 5 کیلوگرم کاهش وزن در طول یک هفته
  • تقویت دستگاه گوارش
  • خلاصی از شر سموم بدن
  • افزایش توانایی بدن در سوزاندن چربی ها

معایب لاغری شکم در یک هفته

برخی از معایب این رژیم لاغری سریع شکم و پهلو بدین شرح است:

  • این رژیم مناسب همه افراد نبوده زیرا برای سالمندان، کودکان و زنان باردار قابل استفاده نیست.
  • این رژیم بر مبنای محدودیت غذایی پایه گذاری شده است.
  • این رژیم ممکن است شامل خطراتی از جمله ریزش مو، خستگی مفرط و ضعف عمومی گردد.
  • کاهش وزن به صورت سطحی است: در واقع در این رژیم تنها آب بدن را از دست خواهید داد که پس از طی دوره وزن مجددا باز می گردد.
  • به شدن مصرف مواد مغذی را محدود می نماید.
  • تحمل بالایی را نیازمند است.
  • یکنواخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا