بیماری هابیماری های مقعدی

بررسی هزینه بهترین پزشکان متخصص و کلینیک های درمان شقاق در تهران

بیماریهای نشیمنگاهی یا مقعدی جزء بیماری شایعی است که اغلب بیماران به علت ترس یا خجالت، برای درمان آن اقدام نمی کنند یا خیلی دیر تصمیم به درمان می گیرند. از طرفی بیشتر بیماران یا اطلاعات کاملی در مورد بیماری خود و درمان آن ندارند و یا نمی دانند برای درمان های نوین مثل درمان شقاق با لیزر به چه مراکز درمانی مراجعه کنند؟
اغلب این بیماری ها با سبک زندگی غلط در ارتباط هستند. یکی از شایعترین این بیماریها شقاق مقعدی (فیشر) است. علائم این بیماری درست شبیه به بواسیر بوده و با آن اشتباه گرفته میشود. در ادامه به هر آنچه که باید در مورد درمان این بیماری، و انتخاب کلینیک لیزر شقاق تهران بدانید، می پردازیم:


شقاق چیست؟

شقاق چیست؟ شقاق به طور کلی ترک یا زخم عمیق و آزار دهنده است، مقعد رایج ترین نقطه بدن برای این آسیب است. این ترک یا زخم دقیقا در لبه مقعد ایجاد میشود. مقعد عضو حساسی است که تعداد زیادی پایانه عصبی در آن وجود دارد، بنابراین بیماران مبتلا به شقاق درد شدید و سوزش آزار دهنده را تجربه می کنند. 

این زخم در شروع بیماری تنها پوست را شکاف داده است اما وقتی نسبت به درمان آن بی توجهی می کنید، عمق آن بیشتر شده و به عضله مقعدی می رسد. مسلم است که در این صورت نه تنها درد خیلی شدید می شود، بلکه درمان کردن بیماری نیز به سختی امکان پذیر است. چرا که ترمیم عضله به این راحتی ها نیست! به حالت اول شقاق حاد و به حالت دوم مزمن گفته میشود، شقاق مزمن درست زمانی است که بیمار هر درمانی را امتحان می کند، بی نتیجه میماند، بنابراین از درمان کردن بیماری ناامید میشود.

علائم

اما مهمترین نکته این است که علائم بیماری را بشناسید و سریعاً برای درمان اقدام کنید. فقط توجه داشته باشید، قرار نیست شما تمامی این علائم را با هم داشته باشید. بلکه بسته به وضعیت هر بیمار و شدت عارضه این علائم متفاوت هستند. مهمترین علائم این بیماری عبارتند از :

  • درد و سوزش مقعدی
  • خونریزی (به خصوص خروج خون قرمز روشن از مقعد)
  • خارش
  • التهاب و قرمزی اطراف مقعد
  • از همه مهمتر، مشاهده زخم یا ترک عمیق در لبه مقعد

علت

علت این بیماری دقیقا یک عامل مشخص نیست، معمولاً چند علت مختلف باعث این بیماری شده اند. مهمترین علت های ایجاد این بیماری عبارتند از :

  • یبوست و اسهال مزمن (مهمترین علت)
  • بارداری و زایمان
  • رابطه جنسی مقعدی
  • بی تحرکی
  • ابتلا به سایر بیماری های مقعدی
  • اضافه وزن

راه های درمان شقاق

راه های درمان زیادی برای این بیماری وجود دارد. اما تاثیر گذاری این درمان ها با یکدیگر متفاوت است. معمولاً وقتی علائم ظاهر می شود، پزشک توصیه می کند، مشکلات گوارشی خود مثل یبوست و اسهال را کنترل کنید، زیرا این وضعیت ها میتوانند بیماری را تشدید کنند. اگر بیمار درد داشته و یا زخم دچار التهاب شده باشد که در بیشتر موارد هم این مشکل وجود دارد، دارو و پماد های ضد درد و ضد التهاب تجویز میشود. تجربه نشان داده، این درمان ها شاید بتوانند در کنترل درد موثر باشند، ولی به ندرت تاثیر ویژه ای در درمان بیماری دارند. ضمن آنکه به دلیل وجود عوارض، نمی توان برای مدت طولانی از پماد استفاده کرد.راه دیگر درمان بیماری، قانع کردن بیمار برای انجام جراحی است. جراحی روش پر تهاجمی است که بیماران حتی نسبت به شنیدن نام آن نیز واکنش نشان میدهند. خوب است بدانید فشار و اسپاسم این عضله باعث شده، شقاق ایجاد شود. پس برای درمان باید این اسپاسم را با قطع کردن قسمتی از عضله کاهش داد. مسلماً جراحی بدون درد و خونریزی نیست! اما ما روش شناخته شده ای را به شما معرفی می کنیم، که هیچ یک از این مشکلات را ندارد.

برای اینکه فرآیند درمان صحیح انجام شود، سه مرحله مهم وجود دارد. اول تشخیص صحیح بیماری، دوم انتخاب یک روش درمانی مناسب و سوم انتخاب یک مرکز درمانی ایده آل.

چرا درمان شقاق با لیزر؟

مزیت های درمان شقاق با لیزربی اغراق بهترین روش درمان شقاق با لیزر است. در این درمان به جای تیغ جراحی از اشعه لیزر برای برش عضله استفاده می کنند. این کار چند مزیت دارد، که عبارتند از :

  • درمان سریع بیماری ها تنها در یک جلسه و در کمتر از نیم ساعت
  • لیزر درد یا خونریزی ندارد. زیرا اشعه لیزر همزمان با برش بافت های آسیب دیده را ترمیم می کند.
  • نیازی نیست برای انجام لیزر در بیمارستان بستری شوید.
  • لیزر احتمال آسیب های جراحی مثل عفونت را ندارد.
  •  با انجام لیزر، نیازی به نگرانی در مورد عود بیماری وجود ندارد.
  • لیزر به دلیل ترمیم بافت ها، دوره نقاهت کوتاه تری داشته دارد.

بهترین کلینیک لیزر شقاق تهران 

برای اینکه فرآیند درمان صحیح انجام شود، سه مرحله مهم وجود دارد. اول تشخیص صحیح بیماری، دوم انتخاب یک روش درمانی مناسب و سوم انتخاب یک مرکز درمانی ایده آل. مورد سوم از دوتای دیگر مهمتر است. چرا که تجربه پزشک و تجهیزات پزشکی یک عامل مهم در نتیجه درمان است. حتی اگر شما بهترین کلینیک را انتخاب کنید، اما پزشک شما تجربه و تخصص کافی را نداشته باشد، مسلماً در نتیجه درمان اثر گذار خواهد بود. نگران نباشید! ما به شما بهترین مراکز درمانی درمان شقاق با لیزر را معرفی می کنیم.

1.ایران کلینیک

ایران کلینیک یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز درمان در سطح شهر تهران است که با بیشتر از 20 سال تجربه و به صورت تخصصی در زمینه درمان بیماریهای نشیمنگاهی با لیزر فعالیت دارد. پزشک این کلینیک لیزر شقاق تهران دارای بورد تخصصی جراحی و عضو هیئت علمی دانشگاه است. طبق بر بررسی های انجام گرفته این کلینیک بهترین خدمات لیزر را با مناسب ترین هزینه به بیماران ارائه می دهد. متوسط هزینه های لیزر این کلینیک مابین 1.5 تا 3 میلیون تومان است. 

 2.کلینیک پایتخت

مرکز درمانی کلینیک پایتخت مرکزی تخصصی است که به صورت ویژه در امر درمان بیماریهای نشیمنگاهی با لیزر، مثل درمان شقاق، بواسیر، کیست مویی و فیستول فعالیت دارد. این کلینیک مجهز واقع در تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا است. این مرکز درمانی توانسته به بهترین شکل رضایت بیماران را جلب نماید. بیمارانی که تجربه جراحی لیزری در این کلینیک را داشته اند، همگی به بهبودی کامل رسیده اند. هزینه های مناسب، نوبت دهی سریعتر نسبت به سایر کلینیک ها و برخورد خوب کارکنان این کلینیک از نکات مثبت ذکر شده بیماران است. هزینه های لیزر در این کلینیک از یک میلیون تومان به بالا شروع میشود. 

برای دریافت نوبت ویزیت از این کلینیک لیزر شقاق تهران می توانید با شماره تماس های ۰۹۱۹۴۶۹۶۱۷۸و ۰۲۱-۸۸۸۷۰۸۹۶ در ارتباط باشید.

3. کلینیک نشیمنگاه

کلینیک تخصصی بیماریهای نشیمنگاه مرکزی مجهز و با تجربه در زمینه درمان بیماری های مقعدی با لیزر است و سابقه دیرین در زمینه درمان بیماری شقاق با لیزر دارد. آمارهای مراجعه به این کلینیک و نیز رضایت بیماران از موفقیت آن خبر می دهند. کلینیک نشیمنگاه به صورت تخصصی، تمرکز خود را بر درمان بیماریهای مقعدی با لیزر گذاشته است. تجربه سایر بیمارانی که قبلا در این کلینیک جراحی انجام داده اند، در حدود 90 درصد موارد مثبت ارزیابی می شود. استفاده از بهترین دستگاه های لیزر درمانی در این مرکز را میتوان نقطه عطف آن دانست. متوسط هزینه های لیزر شقاق در این مرکز بیشتر به نوع بیماری بستگی دارد. طبق بررسی های انجام گرفته هزینه لیزر در این مرکز مابین 2 الی 3 میلیون تومان می باشد.

 اگر شما نیز می خواهید از این کلینیک برای درمان بیماری خود کمک بگیرید.

4. کلینیک زارعی

اگر یک سرچ کوچک در بستر اینترنت انجام داده باشید، حتماً با کلینیک زارعی آشنایی دارد. سابقه و اعتبار این کلینیک در زمینه درمان بیماری های مقعدی بیانگر موفقیت کار آنها است. کلینیک زارعی بهترین کلینیک لیزر شقاق تهران است و این مژده را به همه بیماران می دهد که می توانند در همان جلسه اول بیماری خود را رفع کنند و برای همیشه از شر بیماری شقاق خلاص شوند. این کلینیک برای بیمارانی که از شهرستان مراجعه می کنند، نیز تدابیر ویژه ای اندیشیده است. 

این مرکز ادعا میکند که می تواند با مناسب ترین هزینه نسبت به سایر مراکز، لیزر شقاق را برای شما انجام دهد، ما نیز این ادعا را تایید می کنیم، چرا که هزینه های لیزر در این مرکز کمتر از 2 میلیون تومان می باشد

5. درمان کلینیک

معرفی کلینیک های درمان شقاق با لیزر

درمان کلینیک یکی دیگر از مراکز معتبر و قدیمی در زمینه درمان بیماریهای مقعدی است. آمارها از موفقیت 90% و بدون بازگشت بیماریها برای این کلینیک خبر میدهند. تجربه موفق و مثبت بیماران از درمان در این کلینیک و درمان بیماران با مناسب ترین تعرفه های پزشکی موجب شده تعداد بیمارانی که به این مرکز مراجعه می کنند، چند برابر دیگر کلینیک ها باشد. این موضوع موجب شده، نوبت دهی به بیماران طولانی تر شود و تعدادی از بیماران از این موضوع ناراضی بودند. ولی در عوض میتوان گفت، نتیجه ای که از درمان در این مرکز میگیرید، به احتمال 99 درصد موفق خواهد بود.

6. کلینیک لیزر

کلینیک لیزر یا همان درمان کلورکتال مرکزی مجهز و مدرن برای درمان بیماری های مقعدی است. دکتر این کلینیک متخصص، جراح و دارای بورد تخصصی و استاد دانشگاه است و سابقه ای دیرین در زمینه درمان این بیماری ها با لیزر دارد.

در صورتی که به هر یک از بیماریهای مقعدی مثل بواسیر، کیست مویی، فیستول و یا شقاق مبتلا هستید، می توانید برای تشخیص اولیه بیماری یا درمان آن از این کلینیک کمک بگیرید. 

کلینیک لیزر طبق تعرفه های وزارت بهداشت از بیماران هزینه دریافت می کند و بیماران نیازی به نگرانی در این مورد نخواهند داشت.

برای ارتباط با این کلینیک لیزر شقاق تهران میتواند با شماره های 88871078-021 یا 09197715528 تماس حاصل نمایید. برای دریافت نوبت ویزیت و یا یافتن پاسخ های خود در رابطه با این بیماری ها به آدرس اینترنتی این مرکز مراجعه نمایید

7. درمان لیزر

کلینیک درمان لیزر درمان بیماری شما با لیزر را بدون درد یا خونریزی تضمین میکند. دکتر این کلینیک متخصص جراح و استاد دانشگاه است. نکته مثبت در مورد این کلینیک سابقه 20 ساله آن است، که نشان از تجربه غنی آن دارد. اگر می خواهید بدون درد سر و خیلی سریع از شر بیماری خود خلاص شوید، این کلینیک را به شما توصیه می کنیم. درمان شقاق با لیزر تنها یکی از هزاران تخصص های آقای دکتر است. 

عواملی همچون تخصص و تجربه، استفاده از کادری حرفه و دوره دیده و نیز بهترین تجهیزات به روز دنیا در زمینه لیزر درمانی در این کلینیک موجب، کسب رضایت 100 درصد بیماران شده است. برای ارتباط با این کلینیک کافی است با شماره تماس های 86084973-021 یا 09199536808 تماس بگیرید

8. کلینیک نوین

یکی از اولین و معروف ترین کلینیک های درمان بیماری های مقعدی با لیزر در تهران کلینیک نوین است. این کلینیک از آخرین تجهیزات روز دنیا برای درمان های مقعدی استفاده می کند. استفاده از کادر قوی و مجرب و پزشکان متخصص در این کلینیک یکی از راز موفقیت این مرکز درمانی است. این کلینیک تخصصی در تهران فعالیت دارد، اما از شهرستان های دیگر نیز پذیرای بیماران خواهد بود. چرا که برای این دسته از بیماران نیز تدابیر ویژه ای اندیشیده است. معاینه و درمان بیمارانی که از شهرستان مراجعه می کنند، یکی از موضوعاتی است که این کلینیک به آن پرداخته است. 

تعرفه های این مرکز بسته به نوع جراحی و لیزر از یک میلیون تومان شروع میشود و تا 4 میلیون تومان نیز وجود دارد. برای ارتباط با کلینیک میتوانید با شماره 88871047-021 تماس حاصل نمایید. 

9. کلینیک مهنا 

کلینیک مهنا به صورت اختصاصی در زمینه درمان های مقعدی و نشیمنگاه با لیزر فعالیت دارد. این کلینیک قدمت طولانی در درمان بیماریهای مقعدی دارد. این مرکز نیز از آخرین تکنولوژی لیزر برای درمان بیماری مقعدی بهره می برد. لیزر شقاق یکی از تخصص های ویژه ی این کلینیک است که به طور تضمینی و بدون بازگشت بیماری شما را رفع می نماید.

یکی از نکات مثبتی که بیشتر بیماران در رابطه با این مرکز عنوان کرده اند، برخورد صمیمی و دوستانه پزشکان و کادر حرفه ای مرکز در کنار نتیجه ی مثبتی است که از درمان گرفته اند

10. مرکز درمان تهران

مرکز درمان تهران اولین مرکز مجهز به تکنولوژی لیزر در تهران است. که از کادری حرفه ای و پزشکانی مجرب تشکیل شده است. تمرکز اصلی این کلینیک بر درمان بیماری های مقعدی با لیزر است. تمام تلاش این کلینیک کمک به بیماران برای درمان سریع و بدون درد یا خونریزی بیماری ها است. 

دریافت تعرفه های مالی مناسب، رعایت اصول بهداشتی به خصوص در دوران کرونا، نتیجه ی مثبت و رضایت بخش از درمان و …. از نکات مثبت بود که بیمارانی که در این کلینیک درمان انجام داده بودند، به آن اشاره کردند.  

هزینه درمان شقاق با لیزر

تعیین هزینه درمان شقاق با لیزر امکان پذیر نیست. این هزینه در کلینیک های مختلف متفاوت است و بسته به اینکه درمان را در چه کلینیکی و کدام شهر انجام می دهید و یا دستمزد دریافتی پزشک چقدر میشود؟، متفاوت است. البته نوع شقاق و نوع لیزر به کار رفته در درمان نیز در تعیین دقیق هزینه ها اثر گذار است. طبق بررسی های انجام گرفته هزینه لیزر شقاق تعرفه مشخصی ندارد. این هزینه مابین 1.5 الی 6 میلیون تومان محاسبه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا